Categorii
Adevar sau adevar?

Despre Catu si vaccinarea cu japca

As vrea sa pot spune ca ma voi exprima cult si politicos, dar avand in vedere cata furie am strans anul acesta, nu ma mai abtin, cine vrea intelege, cine nu, asta e.

Despre Catu, cel care a incercat sa dea o lovitura grava leului romanesc, ce pot spune…acesta nu e un personaj de incredere, caruia sa ii pese de romani. Intelegeti ca acest slugoi mondialist e frate doar cu interesul sau. Daca a incercat sa distruga moneda nationala, de ce as crede eu ca vrea sa ne faca un bine prin cuvioasa  vaccinare?! De ce as crede ca vrea o Romanie sanatoasa si bogata, cand toate actiunile lui demonstreaza contrariul. Daca ne dorea sanatosi, facea spitale si avea explicatii pentru dezastrele si incendiile din aceste locuri. Daca dorea sa ne vada sanatosi, il aresta pe Arafat pentru toate nenorocirile de care se face raspunzator in mod direct sau indirect. Daca ne dorea sanatosi avea explicatii pentru banii imprumutati pentru plandemie care au disparut cine stie unde.

Asa ca am ajuns la concluzia ca logica trebuie sa dicteze si nu cacatul aruncat in fata noastra de presa miluita. De ce nu s-a miluit si populatia care a suferit in aceasta perioada cumplita de lipsa de libertate? De ce nu au fost miluiti oamenii lasati fara loc de munca? De ce presa si medicii plini de bani au fost platiti regeste? Unde sunt banii multi platiti de noi la asigurarile de sanatate ca nu se vede nici o schimbare? Cand ajungi in spitalele de la noi fugi duci la privat pentru ca esti expediat daca nu vii cu sfanta spaga in buzunar. Dar de, vor sa ne scarbeasca in asa hal incat sa dorim singuri privatizarea. De ce au fost oamenii legati, sedati si lasati sa moara lent ca sa umple statisticile lor covid? Daca raspunde doar la aceste intrebari, nu la sutele care mai sunt, poate ma gandesc sa ma incred in aceasta hahalera care incalca legea fara scrupule.

Dar pana atunci, stiind toate acestea, cum sa cred ce spune una din slugile ocultei? Cum sa cred ca acest vaccin de doi lei, in faza de testare pe cobaii romani este unul benefic? Cum sa cred ca are bune intentii cand tot ce declara aceasta bestie incalca flagrant legea si constitutia? El ne ameninta mereu si eu sa ii ridic statuie? Doar sa faca pipi cainii pe ea poate…

Am ajuns atat de prosti incat urmareste sa forteze procesul de vaccinare prin restrictionarea de drepturi si se foloseste de HORECA. Acea HORECA ce nu a fost capabila sa iasa in strada sa isi apere drepturile. Din partea mea, daca se lasa manipulati ca si B.O.R. sa devina uneltele acestor gunoaie, sa dea faliment. Eu nu am nevoie de hotel, nu am nevoie de restaurant, nici de spectacole in aceste conditii. Am gratarul in portbagaj, am plaiurile Romaniei mele iubite de colindat, am cortul si cartile sau internetul pentru care ne luptam sa fie liber. Deci, din partea mea, dati faliment daca faceti asa discriminare in favoarea celor care v-au pus piciorul pe gat. Clar e si faptul ca petrecareti fara creier si asa, se vor vaccina doar pentru un mic, o bere si un film. Va urez pofta mare! Si un pic de minte si demnitate. Se spune ca fiecare capata ceea ce merita, deci…

Asa ca, dragii mei, cei care aveti minte si demnitate de roman, va invit sa boicotam toate aceste locuri care isi bat joc de noi pentru stapanii lor. Va invit la meditatie si la lupta. Va invit sa studiati cartile si plaiurile strabune in loc sa va vindeti pentru o cazare la mare. Va invit sa aduceti profit semenilor vostri, nu corporatiilor vandute.

Iar tie Catule iti doresc sa apuci vremurile cand poate romanului ii va trece de buricareala si se va trezi, vazand cum ne-ai distrus demnitatea si tara…

Un răspuns la “Despre Catu si vaccinarea cu japca”

Lasă un comentariu